dinsdag 9 oktober 2007

Search.Net - Google .Net sites

Ik denk dat elke softwareontwikkelaar het met me eens zal zijn dat we veel... heel veel... tijd kwijt zijn aan het zoeken naar de oplossingen voor de problemen (nou ja, uitdagingen noemen we dat dan ;-) ) waar we tegenaan lopen tijdens de ontwikkeling van de software.

Meestal zoek ik dan door een aantal favoriete .Net sites naar de oplossing. Regelmatig probeer ik te Googlen naar het antwoord, maar daar kom je helaas veel bagger tegen waar je op dat moment helemaal geen behoefte aan hebt.

Dan Appleman heeft waarschijnlijk hetzelfde gedacht en heeft daarom een .Net zoekmachine ontwikkeld op basis van Google Custom Search technology. Het mooie aan deze zoekmachine is, is dat het alleen door de beste .Net sites zoekt en probeert niet-gerelateerde en dubbele links te verwijderen.
De link naar deze site is: http://www.searchdotnet.com/

Hieronder heb ik mijn Google Gadget toegevoegd welke direct toegang biedt tot de zoekmachine...

Geen opmerkingen: